Sunday 16 June 2013

PREMIUM BEAUTIFUL BOLEH HILANGKAN CYST????

 CEGAH SEBELUM TERLAMBAT

Assalamualaikum semua..hari ni aine nak kongsi satu lagi kehebatan premium beautiful corset ngn my blog reader...
alhamdullilah dengan izinnya..one of my bis partner b4 ni ada masalah OVARIAN CYST..tp dengan pemakaian premium beautiful secara konsisiten..cyst tu mula mengecil..alhamdullilah..kita hanya usaha kan..dgn izin allah juga..
Setiap penyakit ada penawarnya..dr kita habis ribuan ringgit untuk pembedahan..xsalah kalo kita cuba pakai premium beautiful corset dulu
jom lihat dulu APA ITU OVARIAN CYST??

OVARIAN CYST..

ovarian cyst ni sebenarnya kantung yang mengalami cecair dlm kilang telur ovari..cecair ni boleh jd cair seperti air,kadankalanya pekat likat.
ovarian cyst yang normal akan membesar,dan pecah untuk mengeluarkan telur ovum ketika ovulasi..cyst yg pecah dinamakan follicle..jika cyst ini tidak pecah..saiznya akan bertambah besar dan dinamakan fuctional ovarian cyst..lazimnya tidak berbahaya kecuali besar melebihi saiz normal..


LANGKAH RAWATAN


rawatan yang biasa ialah dengan ‘tunggu dan lihat’. Selalunya doktor akan memantau samada ia semakin membesar atau sudah bertukar bentuk. Bagi mereka yang mengalami masalah yang serius, pembedahan adalah sesuatu yang terbaik. Rawatan hormon juga boleh menolong untuk mengawal cyst ni pada sesetengah wanita.



drpd kita just wait n see lebih baik kita cuba cari altenatif lainkan..contohnya..dgn pemaikaian premium beautiful secara konsistent.ramai dh yg terbukti dpt mengatasi masalah cyst ni dgn pemakaian pb..so dh selamat dr dibedah...n kos pembedahan pn boleh kita guna untuk masa depan..kan?



ni pic ovarian cyst yg dah dibedah..pic ikhsan dr one of my frend..xkan kita nak sampai tahap mcm ni baru kita akan bertindak?sanggupkah kita dibedah?kalo aine mmg xsanggup..g klinik checkup biasa pn dah seriau...apatah lg nak masuk OT kan..mmg mntak jauh la..nauzubillah..:)



so tepuk dada tnya la diri kita..kita nak cegah or nak rawat..mmg betul semua nya allah yg tentukan..tp kalo kita usaha n berdoa semoga allah menjauhkan kita dr penyakit ni,,insyaallah..semuanya akan dipermudahkan..:)
more detail..free trial n free consultation..jom sms aine laju2 k..:)

luv ..
aine huzaimee
0199566691


No comments:

Post a Comment