Tuesday 17 March 2015

SEMINAR DIOMOND DOLOMITE
~BANGKOK ROAD TO BANGKOK~
 
 
Alhamdulillah..last Saturday..14 mac 2015..bertempat di KUALA LUMPUR INTERNATIONAL HOTEL..seramai 160 org DIOMOND under mentor hebat....CDM AZLAN DERAMAN mengadakan seminar inject trubo yang betul-betul hebat..seminar yang sangat terkesan di hati..
 
Kami diajar macamana nak kembangkan pasaran..nak bina kumpulan yang kukuh dan terus kekal didalam market dengan jana income sehingga 6 angka sebulan...alhamdullilah bisness kami..company dah siap-siap sediakan tapak untuk berniaga..mentor yang bimbing untuk naik ke atas...hanya kita ikut dan tiru cara leader...insyaallah semuanya sangat-sangat mudah..dengan produk yang sangat hebat..dengan company yg tersenarai di papan utama BSKL..tak mustahil untuk genggam income sehingga ratusan ribu ringgit sebulan..lagipun rezeki berniaga ni sangat2 luas..rugilah kalo kita tolak peluang yang terbentang depan mata kan?
 
insyaallah..segala ilmu yang diperturunkan oleh leader-leader hebat masa seminar tu akan digunakan dan dimanfaatkan sepenuhnya untuk bina dan kukuhkan lagi kumpulan..akan diperturunkan kepada bisness- bisness partner yang lain..
 
untungnya kami dibimbing oleh mentor- mentor hebat ni..keluar je dari dewan seminar dengan penuh semangat untuk capai target masing-masing..
 
pegang kata-kata leader hebat saya.. CDM AZLAN DERAMAN
 
Buat tanpa TAPI..
bertindak tanpa NANTI..
sepenuh HATI
hasil pasti di NIKMATI
 
BARISAN SPEAKER HEBAT
FIRST SPEAKER..CDM NORAZURA MUSTAPHA.. SANGAT ADMIRE DENGAN SEMANGAT CDM ZURA.. 2JUTA SALES IN JUST 7 MONTH..SUBHANALLAH..
 
MARKETING STRATEGY DARI CDM HEBAT CDM AZLAN DERAMAN
 
 
 ME GET READY NAK SEDUT ILMU
 
 
 WE ARE CDM 2015..INSYAALLAH..


WITH BELOVED LEADER CDM MURSHIDA MOHSIN
 
 

Alhamdullilah..lebih kurang 11 malam kami selesai seminar..seharian seminar yang penuh dengan ilmu yang takkan dapat dijual beli..memang tak menyesal korbankan masa cuti dengan family untuk dapatkan sesuatu yang lebih baik untuk keluarga juga..selesai seminar..esoknya..kami sekali lagi adakan o group dengan pakar strategy kami CDM AZLAN DERAMAN..alhamdullilah..abg lan sanggup luangkan masa dia untuk bantu kami Berjaya dalam bisness..betullah orang kata...bisness perlu ada mentor..agar kita lebih focus dan tidak lari dari landasan atau matlamat asal kita berniaga..
 
 READY NAK MEETING NGN LEADER


WITH LEADER AND BISNESS PARTNERS
 
 
SEMUA KUSYUK DENGAR PESANAN MENTOR
 
wahai sahabat- sahabat semua..ubah lah ekonomi hidup kita..keluarlah dari zon selesa yg kita sendiri bina..ubah untuk masa depan kita dan anak-anak..zaman penuh mencabar ni kalo kita tak sediakan payung sebelum hujan..memang susah..kalo rasa nak berniaga nak jana income besar gemok setiap bulan..boleh contact saya k...insyaallah kita sama-sama Berjaya di puncak kejayaan..
 
LOVE
aine huzaimee
019~9566691

No comments:

Post a Comment