Friday 10 July 2015

JTX~ MINYAK PELINCIR TERBAIK UNTUK KENDERAAN ANDA
 
Wahhhhh...minyak pelincir yang sangat-sangat menjadi fenomena sekarang ni..lagilah..di musim-musim perayaan ni..ramai yang nak balik kampong kan?..kena lah buat persediaan awal..ya lah..kereta wajib kena service dulu..nak menjamin kelancaran perjalanan anda..tak nak nanti ada yang terkandas di tengah jalan ..kalo dengan kawan-kawan ok lg..tp kalo ada anak-anak dalam kereta..kesian nanti...:)..
 
minyak JTX ni ada 2 jenis
 
- JTX 1000 PREMIUM
-JTX 1000 GOLD
 
 
Minyak JTX ni memang sesuai untuk semua jenis kenderaan...sama ada enjin petrol..diesel..ataupun NGV..ia adalah mineral oil yang setara malah lebih baik dari minyak pelincir fully sintetik..
 
 
JTX 1000 adalah minyak pelincir berprestasi tinggi yang dirumus khas menggunakan teknologi bahan anti haus dan per
awat enjin terkini. Minyak JTX ini menggunakan bahan-bahan yang berkualiti tinggi dan dan menepati spesifikasi dan standart piawaian antarabangsa. ia sangat- sangat berbeza daripada minyak pelincir sekelasnya di dipasaran. JTX bukan sekadar pelincir biasa tetapi ia juga sebagai pelindung dan perawat atau memainkan peranan sebagai "vitamin" untuk enjin kenderaan anda. hah..bukan manusia je perlukan vitamin...kenderaan kita pun sama..ya lah..hari- hari nak kena guna khidmat dia kan..tak salah rasanya kalo kita bagi yang terbaik untuk kenderaan kita.. selain itu.. Semua minyak pelincir JTX tidak memerlukan sebarang minyak pelincir tambahan lain, seperti yang diamalkan oleh sesetengah pemilik kenderaan..cukup hanya dengan JTX bagi menjamin kelancaran enjin kenderaan anda..

 

KENAPA JTX?

 

Kenapa JTX minyak pelincir terbaik..? ini adalah jawapannya.

-menjimatkan minyakkenderaan andasehingga 30%

-meningkatkan kuasa enjin..kenderaan lebih pickup

-enjin lebih senyap

-pegerakan enjin lebih stabil

-mengandungi agent pembersih enjin..yang mana dapat membantu membersihkan komponen2 enjin

-memanjangkan jangka hayat enjin

-mengurangkan suhu semasa perjalanan..

 

 

so apa tunggu lagi? jom bertukar kepada minyak enjin yang lebih baik untuk kenderaan anda..harga sangat- sangat berpatutan dengan quality minyak yang di hasilkan..

 

selain itu..kami juga memerlukan agent diseluruh Malaysia.di sebabkan permintaannya yang sangat tinggi..boleh hubungi kami untuk keterangan yang lebih lanjut..

 

aine huzaimee

019-9566691

agent sah kota bharu

 

No comments:

Post a Comment